sobota, 5 czerwca 2010

Gabrysia

Moja wnuczka wciąż się uczy
i używa nowych słów
a ostatnio tak powiada
dziadek Stasiu tylko mój

piesek Nody- mój szczeniaczek
także mój jest komputerek
i mamusia i mój tatuś
i spódniczka i sweterek

czy to prawda... to w tym domu
nic już do mnie nie należy
platerowe stare sztućce
porcelana stos talerzy

lustro w ramach biblioteka
garaż auto i ogródek
kilka kotów pszczoły w ulu
i pod grzybkiem krasnoludek

proszę bardzo gospodyni
dziś ogłasza swoje rządy
muszę nad nią popracować
by zmieniła swe poglądy

ma trzy latka sześć miesięcy
to i dużo jak i mało
co to będzie za lat dziesięć
kiedy będzie bardziej śmiała

na me szczęście jest coś jeszcze
o czym wcale nie wspomina
to są wszystkie moje wiersze
tak czy siak jest bardzo miła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz