środa, 13 sierpnia 2014

Zagadkowa historia


Tamta pani uśmiech ma wciąż zagadkowy,
jakby chciała opowiedzieć / bez szczegółów/,
prawie wierzę, że posiada rzadkie cechy,
skoro właśnie, ją pan wybrał spośród tłumu.

Mówi szyfrem, a ja nie wiem co to znaczy,
może lepiej, w końcu byłoby mi smutno,
widzę jasno, że nie jestem w pana typie,
mam nadzieję, przyjdzie dla mnie lepsze jutro.

Ale troszkę, to zazdroszczę owej pani,
miała szczęście, że spotkała dżentelmena,
który co dzień o niej myśli, pisze wiersze,
w moim życiu, to niestety, nic nie zmienia.

2 komentarze:

  1. Mona Lisa uśmiech lekki, zagadkowy.
    Ten szum w sercu i leciutki zawrót głowy.
    Mona Lisa ona uwieść wszystkich umie
    Swym wyglądem, swym uśmiechem czy rozumem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Agusiu-bardzo piękny i mądry komentarz.Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń