sobota, 18 sierpnia 2012

***

U Pana Boga za piecem
jest mi cieplutko i miło
nic nie obchodzi mnie życie
co kiedyś się przydarzyło

pieką tam małe bułeczki
zdobione kremowym lukrem
podkradam kilka cichaczem
sękacza kawałek utnę

aniołki czasem zaglądną
pytają czy mi smakuje
a mnie jest jak w siódmym niebie
naprawdę dobrze się czuję

ostatnio mnie zaprosiły
na małe niebieskie party
przystawki były przepyszne
a widok grzechu był warty

u Pana Boga za piecem
miejsca jest sporo dla wszystkich
zapraszam zatem serdecznie
już dzisiaj wysyłam listy

na horyzoncie jest jesień
wiadomo plucha i zimno
a tutaj cicho przytulnie
i nawet podają wino

1 komentarz:

  1. U Pana Boga za piecem
    jest mi cieplutko i miło
    nic nie obchodzi mnie życie
    co kiedyś się przydarzyło

    pieką tam małe bułeczki
    zdobione kremowym lukrem
    podkradam kilka cichaczem
    nim drzemkę wieczorną utnę

    aniołki czasem zaglądną
    pytają czy mi smakuje
    a mnie jest jak w siódmym niebie
    naprawdę dobrze się czuję

    ostatnio mnie zaprosiły
    na małe niebieskie party
    przystawki były przepyszne
    a widok grzechu był warty

    u Pana Boga za piecem
    miejsca jest sporo dla wszystkich
    zapraszam zatem serdecznie
    już dzisiaj wysyłam listy

    na horyzoncie jest jesień
    wiadomo plucha i zimno
    a tutaj cicho przytulnie
    za piecem tak być powinno

    OdpowiedzUsuń