niedziela, 2 listopada 2014

Ja tam swoje wiem

Lubię  jak do mnie dzwonisz,
słucham  z zaciekawieniem,
gdy  pytasz, jak czas trwonię,
co w swoim życiu zmienię.                     

Słowa choć czasem ważne,
znaczenie mają mniejsze,
twój śmiech mi wiele mówi,
życie się staje lżejsze.

To coś nieuchwytnego,
co czasem jest w "dlaczego",
a bywa i w  "nie powiem",
przyznaję,w każdym słowie.

Gdy mówisz do mnie czule
i milczysz tak wymownie,
że już straciłeś głowę,
rozpalam w tobie ognie.

Wiesz dobrze, że nie wierzę,
nie jestem już dziecinna,
choć muszę szczerze przyznać,
przy tobie jestem inna.

Rozsądna, kiedy trzeba,
naiwna, też się zdarza,
lecz możesz mi codziennie,
te kilka słów powtarzać.

Bo ja mam krótką pamięć,
co wczoraj, nie pamiętam,
najbardziej chyba lubisz,
gdy jestem uśmiechnięta.

To staraj się zadziwić,
bądź moim przeznaczeniem.
Jeśli tak lubisz drzemkę,
zasypiaj z mym imieniem.

3 komentarze:

  1. Uśmiech udziela się innym więc uśmiechajmy się i do problemów i do trosk a od razu będzie nam lepiej. Cieszmy się chwilą, mówmy ludziom miłe słowa one mogą zdziałać cuda.

    http://www.youtube.com/watch?v=aINIm520-Nc

    Pozdrawiam- Livia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Livio, myślę podobnie.Dziękuję za odwiedziny i uśmiecham się do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero po chwili odkryłam, kto się kryje pod tym imieniem Gosiu...

    OdpowiedzUsuń