czwartek, 21 listopada 2013

Wspomnienie



Wspomnienie


Nie przyjmują już na poczcie telegramów,
szkoda,  esemes to jednak nie to samo.
Raz dostałam niespodzianie takie słowa:
"przyjedź szybko kropka czekam –twa połowa.".

Bez namysłu wzięłam kostium kąpielowy,
parę ciuszków, to co przyszło mi do głowy.
Przez noc całą pociąg dudnił i się spieszył,
by nie sprawić ci zawodu, z tą depeszą.

Byłam śpiąca i zmęczona po podróży,
spodziewałam się, że czekasz, w ręce róże.
Jakże   ciężko się myliłam, na peronie
nikt nie czekał, zapomniałeś całkiem o mnie.

Po godzinie się zjawiłeś niewyspany ,
oświadczając, że zmieniłeś swoje plany.
Grałeś w nocy partię bridża na czwartego
i zaspałeś, że przepraszasz ten…tam…tego…

Twe wykręty były wstrętne i niemądre,
że powinnam wtedy dać ci prosto w mor..
Nie, ja jestem bardzo dobrze wychowana,
stąd wróciłam już do domu szybko sama.

Na nieszczęście, kiedy znów odwiedzam morze,
przypominam sobie wszystko, oj nieboże.
Teraz jestem mniej naiwna, sprawa wieku,
działam mądrze, po namyśle, bez pośpiechu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz