niedziela, 13 listopada 2011

Limeryki

Pewna pani mieszkanka Bydgoszczy
zapomniała do ciasta dać drożdży
nic dziwnego zakalec
był dość gruby na palec
radzę nie jedz bądź raczej ostrożny

***
Pomyłka
Mój znajomy co mieszkał w Poznaniu
ciągle zwracał się do mnie per Aniu
niby nic w tym zdrożnego
tak mu wyszło ten tego
najważniejsze że grzecznie się kłaniał

***

Stewardesa mieszkanka Warszawy
zwykła dzień swój zaczynać od kawy
piła drugą i trzecią
tak jej jakoś czas zleciał
zapomniała ma lot do Gandawy

***
Pacjent
Znałam gościa rodem z Tarnobrzega
stale płakał że coś mu dolega
a to kłuło go serce
że nie wspomnę o nerce
zaleciłam niech sobie pobiega

***

Plotka
Ta aktorka mieszka w Ameryce
co ma takie ogromniaste cyce
a rozumem nie grzeszy
co mnie nawet nie cieszy
gdy upadła to stłukła miednicę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz