sobota, 20 kwietnia 2013

Odpowiedź /zmieniona wersja/

Ja bym się może nadała
zgodnie z anonsem Pana
spać lubię jednak zbyt długo
więc rano jestem zaspana

gotuję raczej przeciętnie
ostatnio jestem na diecie
trzeba co nieco schudnąć
by pięknie wyglądać w lecie

pan wymagania ma duże
porządki pranie spacery
i kotkiem trzeba się zająć
mieć nienaganne maniery

mam referencje a jakże
radziłam sobie jak mogłam
tylko od razu nadmieniam
w tych sprawach jestem swobodna

muszę mieć zawsze wychodne
własną łazienkę salonik
i proszę pan się powstrzyma
nie będzie mówić mi o niej

jeśli po roku pan przyzna
że jestem wprost wyjątkowa
może się jeszcze popiszę
i zacznę panu gotować

trzeba istoty nieziemskiej
żeby wszystkiemu móc sprostać
utulić do snu nakarmić
pocieszyć i w końcu zostać





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz